Kvadrupelträning

När det gäller tidsplanering så är jag dålig på det där med helikopterperspektivet. När jag jobbade som utbildare tänkte jag alltid i veckor, som i en sådan där papperskalender som man hade way back when. ”Vecka 3? Nä, då har jag inget. Vi kan boka in tre dagar kurs”. Så det hände titt som tätt att jag kom hem från Portugal på lördagförmiddagen och hade biljett till Chicagoflyget på söndagmorgonen. Rätt jobbigt.

Vad gäller dagen idag så tittade jag tydligen bara i timmar, klockslag och lediga tidslotar, och lyckades boka in spinning/MRL på lunchen och spinning/core kl 17. Nu är jag ganska trött och har en ganska stor driva svettiga träningskläder i badrummet. Det gick över förväntan, hade faktiskt ganska pigga ben på 17-spinningen, men kvaliteten på mina balansövningar efteråt kanske lämnade en del övrigt att önska.

Note to self: Nästa gång någon frågar om vick ska jag försöka ha lite bättre överblick. (haha, det rimmar! I’m a poet and I know it.)

Kommentera

