Dagens lunch

På torsdagar håller jag två lunchklasser, en spinning 45 minuter och en coreklass. På spinningen körde vi backvarv och lite tabataintervaller, det var bra med folk idag och det är kul! När våren och solen kommer brukar det bli lite glesare i spinningsalen – jag förstår mycket väl att många vill träna ute men jag saknar er i salen! Men vi ses ju igen i höst 🙂

Coreklassen är Actics egen konceptklass, vi har nyligen börjat köra volym 5. Jag tycker den är jättebra, varierade och lagom svåra/tunga övningar, och ganska mycket rörlighet för ryggen. Mumma! Tänkte jag skulle hitta ett videoklipp och visa vad vi gör, men det fanns visst inget för den här releasen. Här kommer istället Actics vanliga corefilm – och det är precis såhär glada och käcka vi ser ut precis hela tiden. Hedersord!

Kommentera

