Löpinspiration

Idag var jag in till stan en sväng och tittade på alla starka och duktiga som sprang Stockholm Marathon. Väldigt motiverande och kul att titta på alla löpstilar och utstyrslar, och skrika lite pepp till klubbkompisar och andra kändisar som sprang förbi. Nästan så att jag blir lite sugen på att springa en mara nästa år – men det kanske går över.

På väg hem hämtade jag ut ett paket som lämpligt nog innehöll mina nya löparskor. Imorgon ska jag ut och testa dem!

Mizuno Wave Inspire 9
Välkomna, Mizuno Wave Inspire 9! Hoppas ni är forta.
Kommentera

