Träningsplan vecka 24

Den här träningsveckan blev ju minst sagt en besvikelse. Den där fyradagarshelgen som jag skulle utnyttja till en massa sköna pass blev upptagen med att hosta, snörvla och må allmänt kasst istället. Surt! Men inget kan göras åt saken – nya tag nästa vecka. Jag är fortfarande inte helt OK i halsen tycker jag, så det får bli vila imorgon också – men sedan hoppas jag att jag ska kunna köra igång! Det här är min preliminära plan, om kroppen samarbetar.

v 24 Simma Cykla Springa Kommentar
Måndag Vilodag
Tisdag  1:00 form  Till/från jobbet
Onsdag  0:45 form  0:45 E2  Sim morgon, löp kväll
Torsdag 1:00 E3  1:00 E1  Sim morgon
Fredag  1:00 form
Lördag 1:00 E2 2:15 E2  Ev byter löp och cykel
Söndag 1:15 E2  dag.
Kommentera

