Yogaprojekt – hurra!

Sedan en tid tillbaka har jag tänkt ge mig själv en liten yogautmaning – att yoga varje dag i en månad, vare sig det blir fem solhälsningar eller nittio minuter bikram. Jag kom igång så smått efter mitt ryggkrångel, och då kändes det direkt att höfterna och ryggen blev mer samarbetsvilliga. Sedan kom ju den här digerdöden (aka mykoplasma), och nu efter två veckors hostande och soffsurfande känns det ännu mer angeläget att mjuka upp kroppen. Väldigt lägligt dyker det då upp en yogautmaning från bloggarna Jeanna och Veronica, i samarbete med Yogobe. Jag behöver yoga, jag gillar Yogobe, går igång på utmaningar och dessutom kan man vinna ett års medlemskap på Yogobe. Självklart hakar jag på!

Vill du också hänga på? Du kan läsa mer om utmaningen på länkarna ovan, men det hela är väldigt enkelt. Anmäl dig till någon av arrangörerna, och tag plats på mattan. Avgång på midsommarafton, sedan kör vi! Vilken sorts yoga som helst, varsomhelst, hur kort eller lång tid du vill. Dela med dig hur det går på Instagram och Twitter, med hashtaggarna #yoga30d, #yogobe, #gobeyogi (och @yogobe på Instagram).

Go Be Yogi!

yogacat

2 reaktioner på ”Yogaprojekt – hurra!

Kommentera

