Kvällsjogg

Jag gillar verkligen det här med att åka iväg en bit och sedan springa hem. Variation är kul! Och det behöver inte vara ett avancerat projekt – idag tog jag tunnelbanan till Slussen, sprang runt Söder, över gamla Skanstullsbron och hem. Tidvis lite för mycket bilar för min smak, jag tycker det är skönt att slippa trafikljud när jag springer, men vilka vyer! Turen gick längs vattnet nästan hela tiden. Stockholm är fantastiskt vackert!

IMG_20130710_211449

slussen-hem

 

Totalt knappa nio kilometer. En skön kvällstur!

Kommentera

