Jag <3 morgonsim!

Mitt första morgonsim, och det blev löööööve direkt! Att kunna hoppa i en sjö en tidig morgon, simma ett par kilometer och sedan klättra upp på bryggan och soltorka – det måste en ju älska! Och i semestertider tar det visst bara 20 minuter att köra till jobbet, så jag hann lätt till mitt morgonmöte klockan nio. Fortfarande blöt i håret, med simglasögonmärken kvar i nyllet men med jordens största leende.

Hur började din dag?

Jag morgontränar. Om ni ser några flygande grisar idag så är det nog mitt fel.
Jag morgontränar. Om ni ser några flygande grisar idag så är det nog mitt fel.
Kommentera

