Saker jag har gjort den här veckan

  • Jobbat. No sleep till Brooklyn och ingen semester förrän nästa vecka.
  • Simmat i Hellas med och utan våtdräkt.
  • Byggt en TRX, med inspiration från Jeanna och Sara.
  • Cyklat till jobbet en gång, en fantastisk solig morgon med (relativt) folktomma gator på morgonen, och en ny bonusväg delvis genom skogen på vägen hem.
  • Unnat mig långlunch med solig promenad och glass!
  • Yogat varje dag, och blivit glad av att Jeanna och Vevve utvecklar #yoga30d till #yoga365d.
  • Anmält mig till Österlen marathon – jag ska springa halvmarathondistansen.
  • Njutit av sommaren!

Nu ska jag ta en långlunch till och springa en mil i terräng med trevligt sällskap. Vad har du gjort den här veckan?

DSC_1239
Utsikt från Västerbrons topp! Underbart.
DSC_1237
Här! Här ska en cykla.
Solsken! Sommar! Älsk.
Solsken! Sommar! Älsk.

 

Kommentera

