Raw!

Eftermiddagens löppass blev kort och inklämt, för på kvällen hade jag bestämt träff med min kompis Lena, på min absoluta favoritrestaurang Raw Sushi & Grill. Hon har börjat jobba igen efter sin semester och det kändes som läge att träffas, prata, äta gott och inte minst bytlånas lite nagellack – en av våra gemensamma obsessions. Nu har jag fått låna ett gäng jättefina färger som jag ser fram emot att testa.

Maten var som alltid fantastisk – som så ofta tidigare beställde jag halstrad lax och tonfisk. Härliga fiskbitar och supergod och fräsch algsallad och bläckfisksallad till. Love it! Sedan blev det en efterrätt också, gott med lite choklad till kaffet. Lena tog den legendariska chokladbollen, och jag tror inte hon blev besviken.

Ikväll var det inte ett dugg synd om mig!
Ikväll var det inte ett dugg synd om mig!
Kommentera

