Just nu…

…är jag väldigt sugen på att anmäla mig till träningskonventet Be Your Best, som går i samband med Allt För Hälsan-mässan i Älvsjö i november. Titta bara vilka pass! Springa med Jenny Kallur, träna CrossFit, lyft med liten kompis i brottningsinspirerad fysträning, leka cirkusartist och avsluta med underbara MOJO Flex som jag testade (och älskade) på NIKE Blast i februari. Jag blir alldeles sprittig i kroppen bara jag tänker på det.

För att inte tala om träningsvärken dagen efter! Den lär bli episk.

Tyvärr är min träningsbudget redan ganska hårt ansatt med planerade laktattest, simanalyser, simträning och sånt – så jag får behärska mig lite. Och du vet, det fula P-ordet.

Prioritera.

beyourbest
Litet smakprov på utbudet

Vilka träningsevenemang, konvent eller läger lockar dig i höst?

Kommentera

