Tillbaka i stan!

Hej hej, nu är jag här igen! Den senaste veckan har jag stadssemestrat i New York – och nu är jag ruskigt trött i fötterna, har inte sovit på ett trettiotal timmar och har nog en del jetlag att se fram emot. Jag har haft en riktigt grym resa, mitt första besök till det stora äpplet, och det gav definitivt mersmak. Har inte lyckats träna något, bland annat för att det varit ungefär trettio grader varmt och galen luftfuktighet, och för att jag nästan promenerat sönder fötterna. Dessutom har jag shoppat lite och ätit vansinnigt god mat. Och glass!

Nu ska jag tvätta kläder, äta mat, sova ikapp och sortera intryck och cirka sjuhundrafemtio fotografier. Det kommer lite blogginlägg om resan pö om pö, tänker jag. Och så det vanliga tramset om träning, såklart.

IMG_2175

Kommentera

