Fredagsmorgonsreflektioner

  • Igår beställde jag en bok från Bodystore. I morse fick jag ett mail om att min beställning är skeppad, i två kollin. Det här ska bli intressant.
  • Min naprapat är ett geni! Jag har fortfarande lite ont i hälen, men från att inte ha kunnat gå i onsdags till lite öm idag är pretty darn impressive.
  • Imorgon ska jag åka på träningsresa! Så sjukt pepp på det att jag nästan är avundsjuk på mig själv.
  • Mina föräldrar ska köpa en ny valp! Jag fick just den här bilden av den nya familjemedlemmen, och dör sötdöden varje gång jag ser den. Det hära internätet är ju proppat med kattbilder, så här får ni en hundbild istället.

Fredagsmorgonsreflektioner

Happy fredag på er allihop!

Kommentera

