Okej, det kanske går med silvertejp men…

fitbitOm jag MÅSTE säga en sak som inte är så bra med FitBiten så är det att armbandet har gått sönder. Det sprack i en skarv för ungefär en vecka sedan, och jag limmade ihop det med superlim. Nu har det gått sönder igen, och inte i skarven heller utan kanten är helt söndertrasad.

Och om jag måste säga en sak till så är det att det inte verkar gå att beställa nya armband någonstans. Min mamma hade beställt ett paket med tre armband i olika färger till mig någon gång i september, men de har fortfarande inte kommit. Har letat runt lite på nätet, och själva FitBiten kan man köpa på en massa ställen, men inte nya armband. Eller jo, det finns att köpa på eBay för typ $45 plus frakt. Tillgång och efterfrågan, people.

Nödlösning: använder det stora armbandet (det följde med 2 när jag köpte den, ett litet och ett stort) – det är alldeles för långt, men får väl funka så länge. Gör ett litet limprojekt till på det trasiga, och funkar inte det så är väl silvertejp enda lösningen.

Funkar inte DET så är det väl trasigt på riktigt, vad jag har förstått. Eller?

Kommentera

