Söndagslyft på Bosön

Söndag på Bosön. Lucky me! Det är ett sånt härligt ställe tycker jag, fullt av träningsenergi av alla slag. Den här gången stod lyftarworkshop på programmet – Helena Hugosson arrade en träningsdag med fokus på olympiska lyft. För roligt för att missas!

Två pass på ungefär två roliga, intressanta och jobbiga timmar vardera skapade både nya kunskaper och duktigt med träningsvärk. Nu ser jag fram emot nytt träningsprogram – och så ska jag köpa lyftarskor. Har du några att rekommendera?

lift2IMG_2996_BW IMG_3006 IMG_3011_BW lyft1

2 reaktioner på ”Söndagslyft på Bosön

  1. Ja visst var det kul! Och jobbigt! Jag var jättetrött på kvällen. Tack för att jag fick åka med dig. Förkortade hemresan.
    Agneta

Kommentera

