Mirakulös hår-magi

Allt det här simmandet gör ju gott för kroppen, men håret (och huden!) tar en del stryk av kloret. Efter kvällspasset igår tvättade jag håret, kammade och snurrade upp i en knut på huvudet. Sov så.

Hade lite bråttom i morse så knuten blev kvar. Resultat -> risigt skatbo. I min lilla stash på jobbet hittade jag ett prov på hårolja som jag fått någonstans… Minns ej när eller var. Hursomhelst, testade den nu och resultatet är fucking fantastic. Det där klor-risiga blev på något magiskt vis till glansiga lockar. I need this! Efter en snabb googling hittar jag ingenstans den går att köpa i Sverige… Vet du? Tell me, please! Det här kan vara det som gör mitt liv komplett.

mark-hill-miracoilicious_argan_oil

 

Kommentera

