Jag <3 Hella!

hella-skirt-black

Min kära täckkjol är mitt absolut bästa vinterplagg, alla kategorier. (Trots att det inte är ett träningsplagg, konstigt va?) Den kommer från Åreföretaget Skhoop och håller mina ben varma i kyla och vind. Den låter mig ha på mig nästan vilka kläder jag vill utan att behöva drabbas av blåfrusna ben vilket leder till det nästan bästa av allt – den gör att jag kan dra till simträningen iförd yogabyxor eller annat mjukisplagg utan att behöva känna mig som en total slob.

Aj löv it! Vi är inne på tredje vintern tillsammans nu, hoppas det blir många fler. Ingen vinter utan täckkjol.

Vad är ditt bästa vinterplagg?

Kommentera

