En fröknäckoholists bekännelser

IMG_3536

Alltså, det här fröknäcket. Om jag inte hade bakat det själv och visste vad det var i skulle jag lätt gissa att det innehöll någon typ av knark, på grund av vansinnigt gott och duktigt beroendeframkallande. Den här veckan har jag bakat tre omgångar, och i morse såg det ut såhär i burken. Dags för en ny, alltså.

Här hittar du receptet, om du vill följa med mig ner i fröträsket.

 

2 reaktioner på ”En fröknäckoholists bekännelser

  1. Tror inte du är ensam om det där, har hört något liknande beroende av andra. Så därför har jag inte provat, för man kan ju inte fastna i bakträsket…

Kommentera

