Vägra vadå?

I helgen sladdade jag förbi Stadium, och kunde förstås inte motstå att kolla utbudet på träningskläder. Toppar med motiverande budskap blir tydligen aldrig omodernt, men här är själva budskapet en smula oklart för mig.

DSC_1882Refuse to loose. Vägra – lossa? Vägra lösa?

Nej, jag gissar att de menar ”Refuse to lose” – och att det blivit en smula fel på vägen. Eller så har jag missat något.

Vad säger du, är det jag som är clueless eller SOC som behöver anställa en korrekturläsare?

 

3 reaktioner på ”Vägra vadå?

Kommentera

