3-2-1 NIKE BLAST!

the-nike-blast

Nu börjar det! En hel helg med rolig träning, fantastiska instruktörer, skönt häng med andra träningsmuppar och kanske liiiite shopping. Pyttelite. Om det finns nåt snyggt.

Det här tänker jag göra idag:

09:30 Boundless Energy – Föreläsning med Charles Poliquin, ”The Strenght Sensei”, om inspiration, energi och produktivitet. Bra grejor!
11:30 Boost Your Endurance – Föreläsning med Mattias Reck
12:30 Soma Move® med Cecilia Gustafsson och Linus Johansson. Älskar ju Soma, så det är klart jag tar chansen att träna med dem som hittat på’t!
13:30 NTC Train to Run – crosstraining för löpare, tydligen. Vet inte vad jag ska vänta mig av det, men det verkar kul!
16:15 I AM POWER – cykelklass med Jessica Clarén OCH Monika Björn. Kan bara bli awesome. Dubbelt awesome.
17:15 World class excellence in strength training – Föreläsning igen, Poliquin igen. Jag satsar på att han kommer att vara bra!

Jag har en lucka när Alexander Bard föreläser om ”What if the internet is God?” – måste kanske försöka slinka in på det. Låter galet.

Jag taktikväljer hälften föreläsningar och hälften träningspass idag – förra året gick jag ut väl hårt och blev sjuk så jag missade hela dag två. Det får INTE hända igen! Söndag blir det mer träning.

Ses vi i Globen?

Kommentera

