Aldrig vila…

…är ju en populär hashtag, så jag kör väl på den lite. Såhär i efterdyningarna av Nike Blast ska jag hålla tre klasser idag. En av klasserna är på ett gym som är nytt för mig (Actic Hammarby Sjöstad), så jag har förstås drömt den där klassiska instruktörsdrömmen i natt. Den där en är sen, oförberedd, utan plan, träningskläder, musik och i allra största allmänhet fel. Typ instruktörsversionen av att springa omkring på Arlanda utan bagage och pass. I drömmen var jag vilse och letade jag febrilt efter gymmet samtidigt som jag försökte bygga ihop en spellista i Spotify för att kunna leverera någon typ av pass… Usch!

I verkligheten är jag såklart mycket mer förberedd (ta i trä!), och även om kroppen är lite sliten så är peppen och inspirationen på topp!

…fast jag måste nog vila någon gång! Kanske på onsdag?

En reaktion på ”Aldrig vila…

Kommentera

