Min träning – februari

Hoppsan, den här månaden är visst redan slut! Dags att summera lite igen då.

februari

Swim/bike/run

Löpning 28,5 km på 5 pass. Bättre än januari, men fortfarande unacceptable.
Cykel 11,5 timmar på 15 pass. Bara inomhus, bara ett långt pass.
Simning 9 km, 4 pass. Skärpning.

Fokus i februari skulle ju vara cykelstyrka och Team Snabbares spinning för cyklister, men tyvärr blev den inställd. Sedan tillbringade jag en hel helg på Nike Blast, och en på Global Yoga-utbildning, och det förklarar ju i viss mån det suboptimala utfallet ovan.

Fokus i mars då? Jo, istället för spinningen fick jag byta till Löpning Deluxe hos Team Snabbare. Åtta onsdagar från och med nu kommer jag att drillas av Fredrik Zillén och Marika Török, hoppas det ska ge resultat på löpningen. Hålla i simningen såklart, och om vädret fortsätter att vara som nu börja cykla till/från jobbet någon gång i veckan. Det är planen. Och så webutmaningen #bravalnyavanor, som ett gäng grymma bloggbrudar har dragit igång med start imorgon. Första veckan är det fokus på morgonrutiner, det passar galet bra ihop med min yogakurshemläxa.

Mer om det senare, det här vinet dricker faktiskt inte sig själv. Happy Friday på er!

En reaktion på ”Min träning – februari

Kommentera

