Yoga power

DSC_1978

Svårt att tro att det redan gått en månad sedan förra kurshelgen med Global Yoga. Ännu svårare att tro att det är slut nu! Eller, slut är det ju inte riktigt – ännu återstår några hemuppgifter och att skicka in en filmad klass innan jag kan kalla mig licensierad River Guide.

Helgen har varit omtumlande, lärorik, känslosam och härlig. Vi har fått uppleva tre fantastiska yogaklasser av helt olika karaktär, diskuterat teori (bland annat Eckhart Tolles ”Power of Now”), min kropp har protesterat högljutt mot vissa rörelser och utlöst känslostormar, och så har jag stått i PIncha mayurasana för första gången i mitt liv.

Mycket har hänt och känts, och nu behöver jag sova.

Namasté folks! 
DSC_1976_edit

Fina yogalärarna Sandra och Martina öppnar sina hjärtan för vårljuset. Tack fina ni för härliga helger!

2 reaktioner på ”Yoga power

    1. Den var inte lika snygg som dina, men någonstans ska man ju börja! Attans vad det kändes att jag är stel i axlarna. Troligen bra för min simning att öva mer på den. 🙂

Kommentera

