Vårkänslor och däckhotell

När det nästan är maj är det tydligen inte okej att åka omkring med dubbdäck på bilen längre. I helgen tog jag en sväng till mitt däckhotell, också känt som maskinhallen på gården där mina föräldrar bor.

Pappan hjälpte mig byta däck, och sedan blev jag bjuden på årets första grillning – ryggbiff med morots- och potatisgratäng, mumma! Mitt däckhotell har verkligen den bästa servicen.
IMG_4026IMG_4033IMG_4047IMG_4030 IMG_4038 IMG_4042IMG_4045

2 reaktioner på ”Vårkänslor och däckhotell

Kommentera

