Alltings ironi

Igår whinade jag lite på Funbeat om att det är folktomt på spinningklasserna och att jag vill träna ute när det är fint väder. Idag står det tröskelintervaller på cykel på schemat, och då väljer jag att helt strunta i att solen skiner och fåglarna kvittrar, och kryper in i spinningsalen. Ibland vet jag inte hur jag tänker?

Eller jo, jag tänker att jag behöver intervalla på lunchen så jag kan träffa en härlig kompis ikväll, sommarhänga och prata ikapp. Förhoppningsvis på en solig uteservering.

Så, nu kändes det lite bättre.

Ja, och passet var 4 x 5 minuter på tröskelpuls, med 3 minuter vila emellan, om du undrade. Det var apjobbigt.

Så sjukt hög kadens att benen är helt suddiga. Säger vi.
Så sjukt hög kadens att benen är helt suddiga. Säger vi.
Kommentera

