Yoganerver

 

Det finns många saker att vara nervös för nu. Förutom det där med Stockholm Swimrun så är det också det där med att filma en yogaklass och skicka in till Global Yoga. Förhoppningsvis få den godkänd så jag blir certifierad yogafröken. Det har känts som att det är så himla gott om tid att göra det – ända till midsommar liksom! – tills det helt plötsligt nästan inte finns någon tid alls kvar. Bara drygt en vecka nu tills jag ska ha skickat in filmen.

Och det förutsätter ju att jag har lyckats filma en klass som a) inte blivit alltför misslyckad och b) tekniken har varit på min sida. Idag testfilmade jag lite, och det gick inte så bra. Min kamera verkar svimma efter 29 minuter och filmen behöver vara minst en timme. Problem. Ska jag behöva läsa manualen verkligen??

Men just det. Tänk yoga. Andas.

Det ordnar sig.

IMG_4125 IMG_4135

2 reaktioner på ”Yoganerver

Kommentera

