Morgonmagi

Ännu en sådan där morgon att spara i minnet och ta fram när det är snöblandad misär och diagonalhagel någon gång i framtiden. 23 grader i vattnet, 19 i luften redan klockan sju. Lite uppvärmning, sedan tre varv runt bojen – lilla ön – bryggan, och en liten bonussväng till flytbryggan utan våtdräkt. Ska ju direkt till jobbet, så det är skönt att skölja bort lite av neoprendoften!

Hur startade du din onsdag?

DSC_2204 DSC_2200DSC_2206DSC_2210

 

2 reaktioner på ”Morgonmagi

  1. Gu vad härligt! Jag vaknade strax före åtta, tog en långsam kaffe och småpratade lite med karln innan jag gav mig ut för intervaller på grusväg. Riktigt tungt i dag, solen är stark! Men också så gött att komma hem för några solhälsningar och mandelpannkakor. Nu väntar jag på mina föräldrar som ska hälsa på!

    1. Låter som en härlig start! Intervaller på morgonen är så tungt tycker jag – det känns som att kroppen vill ladda längre inför mer intensiva pass. Men det är ju det där med värmen också… Gott jobbat av dig! Och ha det så mysigt med päronen 🙂

Kommentera

