License to yoga!

Ni som följer mig på Instagram kanske redan sett den stora nyheten? För någon vecka sedan fick jag besked att min yogafilm blivit godkänd, och att jag nu kan titulera mig River Guide, eller licensierad Global Yoga-lärare. Fina Sandra som var huvudlärare för kursen gav mig också en massa bra feedback och förbättringstips som jag kommer att ha stor nytta av framöver.

Häromdagen landade själva diplomet i brevlådan, och nu går jag och tittar på det några gånger om dagen, och blir alldeles pirrigt glad i magen. Yogafröken på riktigt! Proud & happy.

IMG_4372

6 reaktioner på ”License to yoga!

Kommentera

