Föraning om höst

I helgen fick jag min första känsla av att hösten faktiskt närmar sig. Det kom på förslag att gå på bio på lördagseftermiddagen, och min första känsla var ”Bio? Men det kanske är den sista varma dagen vi får! Måste. Vara. Ute!”

Den har allså börjat, den där perioden när varje fika, lunch, AW som möjligen kan tas utomhus kommer att åtföljas av ”det kanske är sista gången i år vi kan…”. Lite vemodigt kan jag som sommarälskare tycka, men samtidigt ett sätt att ta vara på och suga musten ur alla varma dagar som (förhoppningsvis) finns kvar.

Idag har jag jeans på mig, för första gången sedan innan midsommar.

Har du höstkänsla, eller är du fortfarande i fullt sommarläge? 

IMG_2654

 

2 reaktioner på ”Föraning om höst

    1. Ja, vi är väl i the twilight zone mellan sommar och höst… Lite mer sommar vore nice, det är ju tävlingssäsong kvar! Och hinner vi simma i Hellas nånting?

Kommentera

