Pop-up Yoga STHLM

We want to make yoga more available! Look out for our yoga events that will be popping up in and around Sthlm. We like FUN, FLOW, and (almost) FREE. ♥

En sådan liten blurb drog såklart till sig min uppmärksamhet i Facebookflödet. Ett initiativ av Josefine Bengtsson och Maria Ekman för att göra yoga tillgängligt för fler – billigt, enkelt och roligt. I’m all for it! Den här veckan och nästa håller de till på Elements Spa på Clarion hotell vid Skanstull, med en klass varje vardagkväll. Givetvis bokade jag in mig, och igår var jag där. Och vet du, jag tycker att du också borde gå dit!

För blott en hundralapp får du ett varmt mottagande, en timmes skön, rolig, flowig och fysisk yoga i vacker miljö, och en skön avslappning. Och gissa vad – du kan till och med få din yoga gratis! Om du tar en bild på dig själv i en yogapose på en känd plats i Stockholm och lägger upp på deras Facebooksida, då får du en gratis klass. What’s not to like? 

Jag går dit igen imorgon. Ska du med? 

pop_up_flyer

Kommentera

