Yoga Games Stockholm

yogagamesAlltså. En hel helg full med yoga – allt från yin och mediyoga till akrobatik och armbalanser – med några av Sveriges och världens bästa yogalärare. HUR pepp?

Jag har velat gå på Yoga Games i flera år men det har alltid krockat med något eller inte passat i schemat. Den här gången skriver jag in det i kalendern redan nu, och köper biljett pronto. Eller, så snart jag analyserat schemat, funderat, vridit och vänt och till slut bestämt mig för vilka klasser jag ska gå på. Så. Svårt. Att Välja!

Vill du följa med? Om du anmäler dig till lördag och söndag och anger min rabattkod GlobalYogaAnne så får du 300 kronor rabatt. Anmälan öppnar idag!

2 reaktioner på ”Yoga Games Stockholm

Kommentera

