Fearless Friday

…eller, ”Skräm dig själv till bra vinterträning”, kanske.

Nordslingan

Den 15 augusti 2015 tänkte jag springa längre än jag någonsin gjort, och simma längre än jag någonsin gjort – allt på samma dag. 56 km löpning, mestadels på Roslagsleden, och 4,9 km simning i insjöar vi passerar på vägen. Det känns vansinnigt långt – men vilket äventyr!

Det ska bli en häftig resa fram tills dess, tänker jag. Nu börjar träningsplaneringen – för träningen som ska göras när oktobers hopp och lek är klar. Det pirrar redan i magen, och jag känner mig SÅ laddad.

Vad blir ditt äventyr 2015?

4 reaktioner på ”Fearless Friday

Kommentera

