Premiärnerver

Imorgon är det premiär. Eller, genrep kanske jag ska säga. På vad? Jo, på klassen Runner’s Strength – jag ska köra min testklass och jag är inte så lite nervös. Själva den officiella premiären är inte förrän nästa år, (vecka 2) men innan dess ska alla instruktörer köra varsin testklass. Dels ska vi få feedback på vår insats och få tips på vad vi behöver slipa på, och dels är det en chans för SATS personal på anläggningen att se klassen så de kan beskriva den för sina kunder.

Ett litet aber är ju att jag har varit förkyld i närmare en vecka, så istället för att öva en massa på klassen och min coaching så har jag surat i soffan och kört host- och snytintervaller. Just nu är jag i den där fasen där en blir massivt andfådd av en rask promenad på två minuter, så det blir spännande att se om jag kommer att kunna prata och röra mig samtidigt. Ett rejält adrenalinpåslag kan ju dock lösa det mesta!

Är du i krokarna kring SATS Sveavägen imorgon vid 16 så får du gärna trilla in och vara med på klassen (SATS-kort behövs inte). Om inte är jag tacksam för lite seriös tumhållning mellan fyra och fem. Pepp och hejarop i kommentarsfältet är också sjukt välkommet!

DSC_2359DSC_2349

Kommentera

