Testklassen – ingen kioskvältare

Idag skulle jag ”köra upp” för Urban Tribes med klassen Runner’s Strength på fräscha anläggningen SATS Sveavägen. Nervöspirrig i magen hela dagen. Kommer jag ihåg koreografin, tänk om jag inte minns vad jag ska säga och får total härdsmälta? Men, alla praktikaliteter funkade klockrent, musiken gick igång, headsetet funkade… Bara en liten detalj; inga deltagare. Inte en enda en.

Rubin från Urban Tribes var där för att utvärdera mig, och vi pratade lite om hur vi skulle göra. Det kändes lite konstigt att köra klassen utan några deltagare, bara en åskådare som dessutom antecknar – så det slutade med att jag fick visa valda delar. Rubin sa en övning och jag fick visa hur jag skulle presentera den. Det gick bra, men jag är lite besviken att jag inte fick köra igenom hela med deltagare. Det skulle jag verkligen behöva, så jag känner att jag kan upplägget bra och har lite självförtroende när jag ska ställa mig inför den första gruppen deltagare den 9 januari.

Plan B – försöka låna en träningssal på Actic Kista, och dra ihop ett gäng frivilliga som jag kan öva på. Vill du vara med? Hojta i kommentarerna, så berättar jag för dig när det blir dags.

IMG_20141011_075924

6 reaktioner på ”Testklassen – ingen kioskvältare

    1. Tack Kicki! Känns ju lite onödigt med så mycket nervositet i onödan… Å andra sidan fick jag helt personlig teknikfeedback i närmare 45 minuter, och det var ju definitivt värdefullt!

Kommentera

