Höghastighetshöst

Den här hösten har övergått i vinter nästan utan att jag märkt det. Trycket har varit tokigt högt på jobbet, och så träning, klasser, Yinyogautbildning och Runner’s Strengthcoachkurs med Urban Tribes på toppen. Jag känner att jag haft något jagat i blicken de senaste veckorna, vad jag än gjort har jag känt att jag borde göra något annat. Också. Samtidigt. Det tar mycket energi, och det är inte så jag vill ha det – men ibland blir det inte som en tänkt och det är bara att köpa läget tills det går att förändra.

Nu är alla deadlines avklarade, rapporter levererade, releaser gjorda och jag kan ta några nya andetag och nya ansatser inför 2015. Jag kommer att jobba – både på mitt kontorsjobb och mitt träningsjobb – under mellandagarna, och ta mig tid att planera, prioritera, förbereda. Göra plats för det jag vill ha mer av, och se hur jag kan skala bort det som inte leder mig dit jag vill. Se sanningen i vitögat – den där som säger att jag faktiskt inte kan göra allt på en gång. Speciellt inte om jag vill göra det bra.

Så, om du undrar varför den här bloggen verkat ha dött en stilla död de senaste månaderna så är det för att jag inte haft energi över till den. Planen är lite mer frekventa uppdateringar framöver – det är många spännande saker på gång som jag gärna vill skriva om. 2015 kommer att bli toppen, det känner jag på mig! The only way is up, baby.

Vad ser du fram emot 2015?

DSC_2481

2 reaktioner på ”Höghastighetshöst

Kommentera

