Yinyoga för löpare, triathleter med mera – del 1

Det här inlägget har flyttat till min nya blogg. Du hittar det på http://annebrolen.se/yinyoga-for-dig-som-springer-cyklar-gymmar

Välkommen över!

 

10 reaktioner på ”Yinyoga för löpare, triathleter med mera – del 1

  1. Känns lite läskigt att veta att jag ska stanna i en position i längre tid med min kylskåpsstela kropp. Men jag blir samtidigt nyfiken att prova 😊

    1. Gå inte längre i positionen än att du kan känna dig trygg och slappna av – och se till att du har något att luta dig mot. Lycka till, och berätta gärna hur det gick om du testar 🙂

    1. Den där draken är grym för höftböjarna! Och jag behöver nog det själv, fick träningsvärk av mitt eget löpstyrkepass 😉

    1. Ja, det är fantastiskt med yin! Under min lärarutbildning gjorde vi ett pass som var 3,5 timme – kändes som 90 minuter… Det händer något magiskt med tiden ibland.

Kommentera

